Encuentra lo que buscas...

Pico da Frouxeira (Santa Cecilia, Foz)

Coordenadas: http://maps.google.com/?q=43.53686,-7.35462

O "Pico da Frouxeira" sitúase no cumio dunha montaña donde se atopaba a fortaleza do "Mariscal Pardo de Cela", sita na vila de Santa Cecilia, e alí podemos atopar as ruinas da mesma, a uns 500 m. de altitude.

Unha vez chegado ao aparcadoiro, ao cal nos levaran as coordenadas, só teremos que seguir o camiño ascendente polas rochas que nos levará directamente á parte máis alta, donde se atopan as ruinas.

É un fermoso lugar que ten gran carisma debido a todas as lendas que o rodean, e por pertencer ao "Mariscal Pardo de Cela", o cal foi perseguido polo clero, e atacado ferozmente polos castellanos na súa fortaleza, despois de moito loitar polas súas creenzas e ser perseguido rematou sendo decapitado na cidade de Mondoñedo, namentras a súa muller era entretida na "Ponte do Pasatempo", din que a súa testa rodou ata a praza da catedral.

Historia sobre Pero Pardo de Cela : http://es.wikipedia.org/wiki/Pero_Pardo_de_Cela


El "Pico da Frouxeira" se sitúa en la cumbre de una montaña donde se encontraba la fortaleza del "Mariscal Pardo de Cela", situada en la villa de Santa Cecilia, y allí podemos encontrar las ruinas de la misma, a unos 500 m. de altitud.

Una vez llegado al aparcamiento, al cual nos llevarán las coordenadas, solo tendremos que seguir el camino ascendente por las rocas que nos llevará directamente a la parte más alta, donde se encuentran las ruinas,

Es un hermoso lugar que tiene gran carisma debido a todas las leyendas que lo rodean, y por pertenecer al "Mariscal Pardo de Cela", el cual fue perseguido por el clero, y atacado ferozmente por los castellanos en su fortaleza, después de mucho luchar por sus creencias y ser perseguido acabó siendo decapitado en la ciudad de Mondoñedo, mientras su mujer era entretenida en la "Ponte do Pasatempo", dicen que su cabeza rodó hasta la plaza de la catedral.

Historia sobre Pero Pardo de Cela: http://es.wikipedia.org/wiki/Pero_Pardo_de_Cela













No hay comentarios:

Publicar un comentario