Encuentra lo que buscas...

Fervenza do Escouridal (O Cadramón, O Valadouro)

Coordenadas: https://goo.gl/maps/QGJTmjFGuPL2

A fervenza do Escouridal é unha sucesión de saltos de auga de uns 70 metros de altura, do río Guilfonso, afluente do Ouro. Atópase na Parroquia do Cadramón, no municipio do Valadouro, en plena Serra do Xistal.
Tras estacionar o vehículo en Esteiro temos que tomar o carreiro que se sitúa a carón dos cabozos, o seguir este camiño e chegar a arboreda, o camiño bifúrcase e debemos de tomar o sendeiro que se atopa a nosa dereita. Ao seguir esta ruta chegaremos a carón do río, onde se volve a bifurcar o camiño. Se seguimos baixando chegamos a zona baixa do río, sin embargo se tomamos o camiño da dereita (o que ascende) chegamos a zona media da fervenza, onde a observamos en todo o seu esplendor. 
Para chegar á parte alta da fervenza, debemos de coller o camiño que continúa de fronte á pista onde deixamos o coche. Tras andar 1km aproximadamente, debemos de tomar un pequeno e estreito camiño á esquerda,  á beira dunhas lastras e entre a maleza.
Esta fervenza está considerada unha das máis altas de Galicia. Ainda así é unha fervenza que ten o seu acceso en moi mal estado, para chegar a ela tense que camiñar por sendeiros moi sinuosos e ó redor de maleza.

La cascada del Escouridal es una sucesión de saltos de agua de unos 70 metros de altura, del río Guilfonso, afluente del Oro. Se encuentra en la Parroquia del Cadramón, en el municipio del Valadouro, en plena "Serra do Xistal".

Tras estacionar el vehículo en Esteiro tenemos que tomar el sendero que se sitúa al lado de los hórreos, al seguir este camino y al llegar a el bosque el camino se bifurca y debemos de tomar el sendero que se encuentra a nuestra derecha. Al seguir esta ruta llegaremos al lado del río, donde se vuelve a bifurcar el camino. Si seguimos bajando llegamos la zona baja del río, sin embargo si tomamos el camino de la derecha (el que asciende) llegamos la zona media de la cascada, donde la observamos en todo su esplendor. 
Para llegar a la parte alta de la cascada, debemos de coger el camino que continúa de frende a la pista donde dejamos el coche. Tras andar 1km aproximadamente, debemos de tomar un pequeño y estrecho caminito a la izquierda,  al lado de unas lastras y entre la maleza.
Esta cascada está considerada una de las más altas de Galicia. Aun así es una cascada que tiene su acceso en muy mal estado, para llegar a ella se tiene que caminar por senderos muy sinuosos y alrededor de la maleza.


"Bajada al río"

"Río"

"Fervenza desde la parte baja"

"Fervenza desde la parte media"


"Fervenza desde la zona media"


No hay comentarios:

Publicar un comentario