Encuentra lo que buscas...

Cascada del Cioyo (Castropol, Asturias)

Coordenadas aparcamiento: http://maps.google.com/?q=43.41674,-6.94792
Coordenadas entrada: http://maps.google.com/?q=43.41654,-6.94695

A "Cascada do Cioyo" é un salto de auga duns 30 metros de altura, que se encontra no curso alto do río Porcía. Localízase en Añides, pertencente ó concello de Castropol, en Asturias.


O acceso á fervenza áchase a un ou dous metros da antiga escola de Añides, a través dun camiño que descende uns 160 metros, ata chegar á canle do río. Neste punto, río arriba imos encontrarnos coa fervenza.



A este fermoso lugar hai asociada unha lenda, que fala dun mozo da aldea de Villarin e unha fada. O rapaz solía tomar unha sesta todos os días as beiras de río Porcía, debido a que esta zona lle proporcionaba o confort axeitado. Pero mentres durmía non estaba só senón que unha fada o espiaba.



Unha tarda na que o rapaz durmía pracidamente unha forte tormenta desatouse e as fortes augas arrastrárono río abaixo. A fada era consciente que este podería morrer se chegaba a caer pola "Cascada do Cioyo". Ela estaba tremendamente namorada del e non podía permitir que lle pasase nada ao seu namorado. Por iso utilizando os seus poderes formou unha lagoa ós pés da fervenza, para amortecer a caída do mozo.

O encantamento funcionou e ao mozo non lle sucedeu nada, pero tal foi o susto que se levou, que xamais volveu por esta zona.

As xentes do lugar contan que aínda hoxe en día se pode escoitar, a través das fermosas augas, os lamentos da fada.


La "Cascada del Cioyo" es un salto de agua de unos 30 metros de altura, que se encuentra en el curso alto del río Porcía. Se localiza en Añides, perteneciente al  ayuntamiento de Castropol, en Asturias.

El acceso a la cascada se halla a uno o dos metros de la antigua escuela de Añides, a través de un camino que desciende unos 160 metros, hasta llegar al cauce del río.En este punto, río arriba vamos a encontrarnos con la cascada. 

A este hermoso lugar hay asociada una leyenda, que habla de un chico de la aldea de Villarin y una Xana. El muchacho acostumbraba tomar una siesta todos los días a orillas de río Porcía, debido a que esta zona le proporcionaba el confort adecuado. Mientras el dormía no estaba solo sino que una Xana lo espiaba. 

Una tarda en la que el muchacho dormía plácidamente una fuerte tormenta se desató y las fuertes aguas lo arrastraron río abajo. La Xana era consciente que este podría morir si llegaba a caer por la Cascada del Cioyo. Ella estaba tremendamente enamorada de él y no podía permitir que le pasase nada a su enamorado. Por  ello utilizando sus poderes formó una laguna a los pies de la cascada, para amortiguar la caída del joven. 

El encantamiento funcionó y al joven no le sucedió nada, pero tal fue el susto que se llevó, que jamás volvió por esta zona. 

Las gentes del lugar cuentan que aun hoy en día se puede escuchar, a través de las hermosas aguas, los lamentos de la Xana.






"Cascada del Cioyo"
Parte alta de la "Cascada del Cioyo"
Parte alta de la "Cascada del Cioyo"
Parte alta de la "Cascada del Cioyo"


1º Fervenza pequena dende o lateral.

1º fervenza pequena.

1º fervenza pequena.

1º fervenza pequena dende arriba.

2º fervenza pequena.






No hay comentarios:

Publicar un comentario