Encuentra lo que buscas...

Ruta da Fraga Vella


A ruta da Fraga Vella sitúase no concello de Mondoñedo a uns 15 km do casco urbán. Forma parte da Serra do Xistral, macizo montañoso que separa a Terra Chá do mar da Mariña Lucense.
Esta ruta é suave e pódese realizar camiñando ou en coche, xa que dispón dunhas pistas de zaorra bastante ben acondicionadas. En inverno quizais sexa mellor realizalas camiñando ou en todoterreo, xa que nos podemos atopar con algunhas gabias con barro. De todas formas, o camiño que nos leva ata a ruta é accesible para coches e existe o suficiente espacio para aparcar e continuar a ruta camiñando.
Este paraxe ofrécenos unha riqueza de flora e fauna autóctona. En canto a fauna podemos encontrarnos con aves rapaces, lobos, raposos, cabalos e vacas, ademáis de cervos e corzos. Estes últimos pódense visualizar nunha pequena reserva. En canto a flora este lugar esta repoboado de piñeiros e en outono podemos encontrar gran variedade e cantidade de cogomelos.  En xeral domina o monte baixo de toxo e brizo.
Outra característica deste paisaxe é a gran cantidade de rocha granítica. Dentro desta ruta agóchase otra pequena ruta, que se debe de realizar camiñando, e que nos leva a visualizar a unha destas grandes rochas.


La ruta de la "Fraga Vella" se sitúa en el ayuntamiento de Mondoñedo a unos 15 km del casco urbano. Forma parte de la "Serra do Xistral", macizo montañoso que separa a Terra Chá del mar de la "Mariña Lucense".
Esta ruta es suave y se puede realizar caminando o en coche, ya que dispone de unas pistas de zahorra bastante bien acondicionadas. En invierno quizás sea mejor realizarlas caminando o en todoterreno, ya que nos podemos encontrar con algunas zanjas con barro. De todas formas, el camino que nos lleva hasta la ruta es accesible para coches y existe  el suficiente espacio para aparcar y continuar la ruta caminando.
Este paraje nos ofrece una riqueza de flora y fauna autóctona. En cuanto a fauna podemos encontrarnos con aves rapaces, lobos, zorros, caballos y vacas, además de ciervos y corzos. Estos últimos se pueden visualizar en una pequeña reserva. En cuanto a la flora, este lugar esta repoblado de pinos y en otoño podemos encontrar gran variedad y cantidad de setas. En general predomina el monte bajo de tojo y brizo.
Otra característica de este paisaje es la gran cantidad de roca granítica. Dentro de esta ruta se esconde otra pequeña ruta, que se debe de realizar caminando, y que nos lleva a visualizar a una de estas grandes rocas.

        

No hay comentarios:

Publicar un comentario